BQ Duiker presenteert nieuwe website "die past bij de volwassen status van ons bedrijf"

26-06-2019 Het transportbedrijf uit Amsterdam verdient zijn sporen al sinds de jaren 20 van de vorige eeuw, maakte diverse wisselingen van de wacht door en fuseerde in 2016 vanuit twee bedrijven tot de organisatie die het nu is; BQ de Ruijter en Duiker BV smolten samen tot BQ Duiker BV.

BQ Duiker presenteert nieuwe website "die past bij de volwassen status van ons bedrijf"

Directeuren Berry Conijn en Edwin Schoon vonden tevens dat het tijd was voor een nieuwe visuele identiteit. Een professionele uitstraling die past bij de volwassen levenscyclus van het bedrijf. Onze expertise ligt verscholen in de ruim 90 jaar ervaring die wij hebben in o.a. exceptioneel transport, maar ook in complex hijs- en kraanwerk.

Op basis van het nieuwe logo ontwikkelde Gold Ontwerp en Communicatie uit Volendam de nieuwe website. Daarbij is naast ‘look and feel’ veel aandacht besteed aan kopij, fotografie en functionaliteit. Het nieuwe digitale visitekaartje van BQ Duiker ademt expertise en is daarnaast eigentijds en stoer. Het vertegenwoordigt een mix van onze flexibele en nuchtere werkmentaliteit met de professionaliteit waarmee wij onze werkzaamheden uitvoeren. BQ Duiker is ontzettend blij met en trots op de nieuwe website.

“Het past nu bij de volwassen status van ons bedrijf en bij wat BQ Duiker te bieden heeft voor de toekomst."